Kategorie: Wszystkie | Fotografia | Haft | Kuchnia | Prezenty | Wymianki | Wyróżnienia | Zakupy | Święta
RSS
niedziela, 04 października 2009
COS O MNIE :

Witam, mam na imię Sebastian, niektórych może zdziwić, że facet haftuje, ale tak jest. Moja przygoda z haftem zaczeła się dosyc dawno , bo juz w szkole podstawowej , a zarazilem sie tym od mojej mamy, która również haftowala. Pózniej byla dosyć długa przerwa bo aż około 17 lat, a powrócilem znów do haftu 3 lata temu.Zaczeło sie to gdy wyjechalem do Angli i pewniego dnia przechodziłem obok sklepu z różnymi akcesoriami do szycia, wstąpiłem do niego i odrazu zobaczyłem mulinę, wiec postanowiłem sprawdzic czy jeszcze potrafie wyszywać. Kupilem sobie zestaw i tak znów zacząłem moją przygodę z haftem krzyżykowym, który stał sie moją wielką pasją . Drugim takim moim hobby jest fotografia, lubię fotografować w szczególnosci przyrodę i zwierzęta ,ale i również inne rzeczy też. Tak wiec dziś powstaje mój blog i bedę sie starał w nim dzielić z wami moimi pasjami.

15:16, czlowieknocy
Link Komentarze (7) »
1 ... 21 , 22
 
| < Listopad 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30